Dejlig, dyb søvn.  Hvem ønsker ikke det? Den rigtige seng kan give dig de bedste forudsætninger for at nå ned i den gode, opbyggende søvn. Om du har behov for særlig støtte, plads eller et bestemt udtryk, så er der senge til enhver smag. Den bedste investering er vel din søvn. Læs med her og lær om de forskellige typer senge.

Boxmadrasser til ethvert behov

Boxmadrassen er en klassiker. Lidt men godt kan virkelig noget. Boxmadrassens fordel er, at den passer ind i stort set alle sammenhænge og til en række forskellige behov. Den er enkel, let at flytte og behagelig.

Med en god boxmadras kommer du langt. Prisen er selvfølgelig værd at nævne. Billige boxmadrasser i 140×200 er eksempelvis en favorit, da madrassen har et godt standardmål, så du har god plads og mange muligheder. Boxmadrassen er perfekt til familier, par, teenagere, studerende og gæsteværelset.

Kontinentalsengen

Kontinentalsengen er til dig, som gerne vil investere i luksus og komfort helt ud til fingerspidserne. Sengen er bogstaveligt talt over the top og en fantastisk ledsager til drømmeland.

Kontinentalsengen består af en række forskellige lag i skum. De øverste sammensættes på en måde, så de matcher din sovestil og dine præferencer perfekt. Du kan for eksempel vælge en anden fasthed end din partner, så hver jeres side giver den optimale komfort til netop jer.

Sengen er høj og ser lækker ud. Du kan style den med en fin gavl eller et flot sengetæppe.

Elevationssengen

Ønsker du at kunne indstille vinklen på din seng, så du kan sidde op eller ligge og læse med en svag hældning. Her kommer elevationssengen dig til hjælp.

Med en elektrisk anordning er det muligt at styre sengen, så du kan indstille den til din foretrukne soveposition.

Sovesofaen

Kombinationen af sofa og seng kan være en praktisk løsning og tilmed pæn. Der er flotte sovesofaer på markedet til den lille lejlighed og gæsteværelset.

En smuk sovesofa er et must i hjemmet med mange gæster eller små hjem, som kræver praktiske løsninger. Så er det den rene luksus at kunne folde sovesofaen ud. Og hyggeligt til sleepover.

Held og lykke med den nye seng.